112

Visą parą

Mūsų vertybės – pagarba ir rūpestis kiekvienu pacientu

2025-08-25

Pastarosiomis dienomis socialiniuose tinkluose pasirodė diskusijų apie mūsų priėmimo ir skubios pagalbos skyrių. Norime aiškiai pasakyti – mums svarbus kiekvienas pacientas ir pagarbus bendravimas. Atsiprašome pacientės, kuri jau susisiekė su mumis penktadienį dėl šio įvykio.

Siekiant užtikrinti kokybišką ir mandagų bendravimą su pacientais, Įstaigos administracija toliau tęsia praėjusiais metais pradėtus bendravimo su pacientais mokymus. Visi registratūros darbuotojai ir dalis kitų skyrių darbuotojų jau dalyvavo šiuose mokymuose ir ugdė kompetencijas bendravimo su pacientais srityje. Matome tokių mokymų poreikį bei naudą, todėl sieksime, kad visi darbuotojai juose sudalyvautų, o įgytos žinios būtų periodiškai atnaujinamos.

Toliau tęsiame darbus:

✔ Įvertinome situaciją ir jau imamės papildomų priemonių, kad tokie atvejai nepasikartotų.

✔ Organizuojame papildomus bendravimo mokymus personalui.

✔ Stipriname pacientų aptarnavimo standartus.

✔ Kalbamės su darbuotojais, kurių metu siekiame išgirsti jų patirtis, iššūkius ir pasiūlymus dėl bendravimu su pacientais.

Ką galite daryti Jūs, jei susidūrėte su nepagarbiu bendravimu:

✅ Nedelsiant informuokite mus telefonu (0 46) 453358 arba el. paštu info@gsc.lt.

✅ Užpildykite atsiliepimo formą mūsų priėmimo ir skubios pagalbos skyriuje.

✅ Jei reikia, kreipkitės tiesiogiai į administraciją – mes pasiruošę išklausyti ir spręsti.

Dėkojame visiems, kurie dalijasi savo patirtimi – tai padeda mums tobulėti. Kartu kuriame aplinką, kurioje pagarba yra svarbiausia.

Sveikatos centro administracija